دانلود آهنگ جدید فرشاد آزادی دل

دانلود موزک جدید فرشاد آزادی به نام دل
 آهنگ تیتراژ میانی سریال دل با صدای فرشاد آزادی
شعر : علیرضا مرتضی قلی | تنظیم قطعه : میثم اکبری | میکس و مستر : احسان صادقی
Download New Music BY : Farshad Azadi | Del 

متن آهنگ دل فرشاد آزادی

دلم برات پر میزنه به سیم آخر میزنه

کنار تو نبض دلم صد دفعه بیشتر میزنه

حال و هوام کنارتو یه حس خوب و عالیه

بدون تو روزای من روزای خیلی عادیه

دلم برات دل دل میزنه دل میزنه هی

کی میرسه به تو قلب من آخه بگو بگو کی

تو رو که میبینم یهو دست و پام میلرزه

همین که تو کنارمی یه دنیا می ارزه

با تو آرومه قلبم با تو من روبراهم

با تو هر جایی که باشم پره هیجانم

با تو آرومه قلبم با تو من روبراهم

با تو هر جایی که باشم پره هیجانم

من تو رو میخواستم روی تو حساسم

تو عزیزی واسم من رو تو وسواسم

این منه دیوونه تا تهش میمونه

قصه ما دو تا لیلی و مجنونه

دلم برات دل دل میزنه دل میزنه هی

کی میرسه به تو قلبم آخه بگو بگو کی

تو رو که میبینم یهو دست و پام میلرزه

همین که تو کنارمی یه دنیا می ارزه

با تو آروم قلبم با تو من روبراهم

با تو هر جایی که باشم پره هیجانم

با تو آروم قلبم با تو من روبراهم

با تو هر جایی که باشم پره هیجانم

دلم برات دل دل میزنه دل میزنه هی

کی میرسه به تو قلبم آخه بگو بگو کی

تو رو که میبینم یهو دست و پام میلرزه

همین که تو کنارمی یه دنیا می ارزه

دانلود آهنگ با کیفیت (128)

دانلود آهنگ با کیفیت (320)